Jumat, 17 Juni 2011

Blukutug, Caleg-Caleg

Malam, Musa nongkrong di Warung Mak Jaikem, wajahnya murah, lesu, kayaknya sih lagi marah.

Mak Jaikem : “ono opo to lek Mus, wong rai ko ditekuk-tekuk” Mak Jaikem mengawali pembicaraan.
Musa           : “Iko lo Yu, ancen wong gak pendidikan….sawahku, kebonku, jangungku rusak ora karoan…”


Mak Jaikem : “rusak ngopo to lek, kok sajake temenan ngono rusake…”
Musa : “Dirusak potone caleg…”
Mak Jaikem : “Potone opo iso mlaku to lek, kok ngrusak…”
Musa : “Hoalah Yu, dudo potone, tim suksese kuwi seng ora matuk, ngerti sawah panggone pari, jagung malah diencepi poto caleg, lha wong caleg yo ora mesti peduli wong cilik wae…”
Mak Jaikem : “Lo, rak kampanyene mihak wong cilik…”
Musa : “yo emang kampanye, tapi kalau udah diatas ya tetep lupa sama wong cilik, yang inget yo malah podo korupsi…

Rofiq masuk warung, eh orangnya belum masuk malah asap rokok tingwenya sudah mengepul memenuhi warung Mak Jaikem.

Mak Jaikem : “Piye kang, wes duwe pilihan opo durung, caleg ngendi seng arep dicoblos” menyapa Rofiq.
Rofiq : “saiki wez ora jamane di coblos, saiki jarena pak lurah dicentang, emboh apane seng dicentang, matane opo irungi opo batuke aku yo ora pati genah…”
Musa : “Yo pilihanmu endi Pik…”
Rofiq : “halah emboh….Yu kopine, pahit….” (memesan).
Mak Jaikem : “soko partai abang ijo kuwi sajake yo apek lo kang….”
Musa : “Yo caleg iku seng ngrusak kebon lan sawahku…ancene guoblog…” (menyahut, marah-marah).
Rofiq : “Yo lek nesu yo moro mrono nang tem suksese, lha kok malah nang Yu Jaikem nesu-nesu yo Mus-Mus…”
Musa : “Yo tem suksese kuwi seng guoblog…..”
Rofiq : “Yo kowe kuwi luweh goblog ora ndang laporan nang kono….”
Mak Jaikem : “wes to kang, pean arep milih seng ngendi to….”
Rofiq : “Awakmu milih sopo to Yu…kok semangat men sajake…?”
Mak Jaikem : “Aku milih kae lo kang, soko partai kuning biru, lha piye to, lha wong bocahe yo bagus, ganteng ngono lo kang…” (genit-genit gimana gitu).
Musa : “dasar ganjen, wes tuwo Yu eling mambu lemah, isih doyan brondong wae….”
Rofiq : “halah, milih yo pilihen kono Yu…”
Musa ; “lah awakmu Pek ?”
Rofiq : “aku lha nek ora ngono seng ngeweni duit yo ora milih….”
Mak Jaikem : “kang, ora keno ngono, iku jenenge ora soprotip, malah dadi mone politik, halah opo kuwi, politik duit iku loh…”
Rofiq : “sek ta lah Yu, saiki tak pilih, yo ancene bener kampanyene mihak wong cilik, tapi nak wuz nang nduwur kono, ora wurung yo lali karo wong cilik, lali karo janjine marang awak-awak, lali marang jati dirinya biyen olehe kampanye…”
Musa : “lha nek kabeh nguweni kowe duit teros yo’po?”
Rofiq : “yo tak pilih seng disik dewe menehi, duit yo tak tampani kabeh, wong munine amal kok…yo tak tompo, anak bojoku yo butuh duit kanggo mangan kok…”
Musa : “lha nek bareng…”
Rofiq : “yo seng akeh dewe isine amplo iku…”
Musa : “lha nek bareng tur isine podo akehe…”
Rofiq : “yo tak lotre…ngendi seng metu yo iku seng tak coblos…”
Musa : “lha nek metu kabeh dilotre…”
Rofiq : “yo dikocok maneh sampe metu siji wae…”
Musa : “lha nek ora metu-metu…”
Rofiq : “yo saking goblogke seng ngocok iku, wong ngetokke sitok wae ora iso, yo koyo awakmu iku Mus…”
Musa : “Juamput…”
Rofiq : “kakean takon koyo wartawan wae…rumangsane aku iki artis Harry Potter opo…?”
Musa : “yo ancene penyihir koen iku…”
Rofiq : “yo raimu tak sihir ben rodo patut…”

Titt…tiiitt…bunyi klakson Dedy, dengan mobil mewahnya (cieh…cieh..cieh…astaga) lewat Warung Mak Jaikem.

Mak Jaikem : “loh iku loe pak Dedy...jarene to arep daftar caleg…”
Rofiq : “halah ora percoyo…”
Mak Jaikam : “ra percoyo piye to kang….?”
Rofiq : “lha wong artis kok dadi caleg, yo jenenge artis iku isone mong akting, akting nang ngarepe camera teros dipoto, kok arep dadi caleg, lha nek ngonong rak engko dadi caleg yo akting pisan nang rakyate”
Musa : “lo ojo buruk sangka disik, tak rumangsa Pak Dedy yo lumayan duwe pangalaman politik kok…”
Rofiq : “Lo iku rak pengalamane dekne, coba wae, mengko rak yo malah akting podo karo nang sinetron utawa nang pilem….”
Obed : “tidak mesti begitu mas Rofiq…” tiba-tiba masuk warung dan duduk disebelah Rofiq, sempat Rofiq terhenyak dengan kedatangan Obed yang bagai hantu, datang tak diundang pulang tak diantar…idih siapa juga yang mau ngaterin, bisa jalan ndiri kale…
Mak Jaikem : “Loh pak RT….monggo pak pinarak, kopi nopo tea pak…”
Obed : “Kopi mawon mbak Yu…”
Mak Jaikem : “inggih, sekedap pak nggih…”
Obed : “mas Rofiq, tidak semua artis itu seperti itu, seperti juga mas Dedy itu..lagian dia juga masih muda dan cakap berorganisasi…”
Musa : “Tapi tetep aja kan artis pak, cuman jual tampang dan menang pamor”
Obed : “Memang bisa dikatakan seperti itu mas Musa, tapi kita lihat dulu, artis yang mana dan siapa…pastinya mas Musa dan mas Rofiq juga sudah bisa menilai mana artis yang cocok jadi caleg dan yang tidak, seperti halnya mas Dedy ini, kan dia juga warga dari kampung kita…”
Rofiq : “nah, kalau udah jadi caleg…apa dia masih ingat sama wong cilik kayak kita ini pak RT, la wong rumahnya magrong-magrong gitu, mana bisa dia merasakan kehidupan wong cilik yang sengasar ini, kan dia emang gak pernah ngerasaen, cuman tau urip kepenak, tinggal suruh pembantu…”
Obed : “Yak kita doakan saja, kelak misal mas Dedy jadi legislatif benar-benar memperjuangkan nurani rakyat…”
Mak Jaikem : “Nah kalau gitu, pak RT milih yang mana pak…” (mengulurkan secangkir kopi).
Obed : “wah pilihan itu rahasia Mak, yang penting nanti kita gunakan hak pilih kita, jangan golput…”
Musa : “Pek kuwi Pek rungokno…kupingmu kuwi rungokno…”
Rofiq : “Rofiq, dudu Ropek..ilat bundel koen iku panggah wae…”
Obed : “Mak Jaikem, mas Musa dan mas Rofiq pasti juga sudah punya pilihan sendiri-sendiri kan….?”
Musa : “punya pak, asal jangan ngrusak sawah sama jangungku…masak masang poto caleg gak aturan, di encepke sembarangan nang sawahku….”
Obed ; “masalah seperti itu kita laporkan ke yang berwajib, jangan bertindak anarkis dan semau sendiri….”
Rofiq : “loe kuwi lo rungokno, rungokno kupingmu kuwi…”


Musa masih mempermasalahkan sawah dan jagungnya yang hancur gara-gara foto caleg, sementara pak RT sibuk membujuk Rofiq biar nanti mau milih yang bener, bukan malah melotre amplop. Sementara Mak Jaikem masih ganjeng sama caleg pilihannya dari partai kuning biru yang memang masih brondong dan bikin Mak Jaikem kesengsem.

Di posting di deroom pada 20 Januari 2009

0 komentar:

http://www.resepkuekeringku.com/2014/11/resep-donat-empuk-ala-dunkin-donut.html www.lowongankerjababysitter.com www.lowongankerjapembanturumahtangga.com www.lowonganperawatlansia.com www.lowonganperawatlansia.com www.yayasanperawatlansia.com www.penyalurpembanturumahtanggaku.com www.bajubatikmodernku.com www.bestdaytradingstrategyy.com www.paketpernikahanmurahjakarta.com www.paketweddingorganizerjakarta.com www.undanganpernikahanunikmurah.com

Posting Komentar